Wybór w przetargu warty 71 mln zł
O zamówienie rywalizowały trzy firmy.
Comarch może liczyć na 4-letni kontrakt.
ZUS rozstrzygnął przetarg na „rozwój i utrzymanie portalu klienta oraz Szyny Usług (ESB) w ramach Platformy Usług Elektronicznych ZUS”.
Wybór padł na Comarch, który złożył ofertę z najniższą ceną (71 mln zł brutto).
Oferty otwarto w kwietniu br. Złożyli je również: S&T Services Polska (93,9 mln zł) i Asseco Poland (96,9 mln zł)
ZUS gotów był wydać 100 mln zł
Wybrana oferta Comarchu okazała się nie tylko znacznie niższa od tego, co zaproponowali konkurenci. Jest także o 30 proc. mniejsza od kwoty, jaką ZUS gotów był przeznaczyć na realizację zamówienia (100,12 mln zł).
Kryteria wyboru stanowiły: cena (60), poziom dostępności usług – SLA (30), doświadczenie personelu (10).
Wybrany wykonawca przez 4 lata zajmie się utrzymaniem portalu klienta i szyny usług w ramach platformy usług elektronicznych ZUS. Zamówienie obejmuje m.in. rozwój portalu i aplikacji, przeprowadzenie warsztatów, administrację portalu klienta i szyny usług, utrzymanie systemu, optymalizację wydajności, migracje, doradztwo.
Wykonawca jest zobowiązany do przeniesienia autorskich praw majątkowych do rezultatów prac, kodów źródłowych i dokumentacji, jak również udzielić licencji na oprogramowanie standardowe w zakresie przedmiotu zamówienia.
W lutym br. Comarch został wybrany wykonawcą w przetargu na utrzymanie Kompleksowego Systemu Informatycznego ZUS. Złożył ofertę wartą blisko 204 mln zł. W tym przypadku krakowska firma również rywalizowała z Asseco Poland, który zaoferował realizację zamówienia za blisko 289 mln zł. ZUS przygotował natomiast budżet warty blisko pół miliarda złotych.
Podobne aktualności
Darmowa konferencja dla branży IT Letnie Premiery 2024
Zostań Partnerem Comarch i zarabiaj na wdrażaniu nowoczesnych systemów Comarch ERP.