Action: alians z firmą e-commerce
Współpraca ma ułatwić partnerom Action sprzedaż online.
Action nawiązał współpracę z RedCart, dostawcą oprogramowania do e-commerce, które umożliwia zakładanie i prowadzenie sklepów internetowych w modelu SaaS. Pozwala także na dwukierunkową integrację – z największymi platformami sprzedażowymi w Polsce oraz automatycznie z ofertą dystrybutora.
Dzięki integracji Action z platformą RedCart partnerzy mogą rozpocząć sprzedaż online i korzystać z droppshippingu – produkty kupione w e-sklepie resellera są wysyłane do klienta końcowego bezpośrednio z magazynu dystrybutora, który zajmuje się całą logistyką.
Klienci Actionu w ramach współpracy z RedCart mają do wyboru dwa pakiety abonamentowe, rozliczane w oparciu o prowizję od sprzedaży lub stałą miesięczną opłatę abonamentową i dwa pakiety dedykowane z wliczonym kosztem abonamentu.
Podobne aktualności
Action: ponad 1 mld zł sprzedaży w Polsce w 2023 r.
W 2023 r. zysk Grupy Action spadł o 25 proc. r/r, przy wzroście sprzedaży o 6 proc. Z tym że większość z 2,5 mld zł przychodów osiągnięto za granicą.