Vertiv zaprezentował zasady nowego programu partnerskiego (Vertiv Partner Program, VPP). Główne zmiany objęły trzy obszary: stworzono nowy plan motywacyjny, udostępniono nową wersję portalu dla partnerów oraz rozbudowano ofertę produktową.

Program motywacyjny VIP (Vertiv Incentive Program) umożliwia firmom o statusie partnera autoryzowanego i srebrnego zbieranie punktów premiowych i ich wymianę na nagrody. Natomiast partnerzy o statusie złotym i platynowym uzyskają dodatkowe rabaty.

Przebudowany portal dla partnerów handlowych umożliwia rejestrację projektów, zapewnia m.in. dostęp do materiałów marketingowych i sprzedażowych. Poprawiono takie funkcje jak szkolenia na żądanie dla partnerów.

– Program VPP stanowi element szerszej strategii. Jej celem jest umożliwienie rosnącej liczbie partnerów spełnienie wymagań klientów w obszarze przetwarzania brzegowego (edge computing), cyfryzacji i innych trendów związanych z centrami danych i IT – mówi Ireneusz Pacuła, szef kanału partnerskiego w Vertiv. Dodaje, że w ostatnich latach Vertiv pracował nad zdefiniowaniem czterech podstawowych archetypów przetwarzania brzegowego oraz określeniem zastosowań 5G, które stworzą nowe możliwości sprzedażowe dla partnerów.

Vertiv zmieniając program partnerski wprowadził na rynek kolejne UPS-y z serii dla środowisk przetwarzania brzegowego, która pojawiła się w ofercie w listopadzie 2018 r. W br. do sprzedaży trafią różne modele – od 700 VA do 20 kVA.