Jabra i Logitech stworzyły wspólną markę
Firmy podpisały umowę o współpracy. Zgodnie z porozumieniem na rynku pojawi się marka Logitech powered by Jabra.
W drugiej połowie roku pod wspólną marką zostaną zaoferowane zestawy słuchawkowe. Trafią do sprzedaży poprzez partnerów Logitecha. Jabra (należąca do GN Netcom) będzie kontynuować sprzedaż urządzeń z własnym logo do dotychczasowych partnerów.
– Naszym celem jest osiągnięcie pozycji lidera na rynku Unified Communication – deklaruje Mogens Elsberg, dyrektor generalny GN Netcom.
Według Geralda P. Quindlena, dyrektora generalnego Logitecha, dzięki umowie z GN Netcom producent stanie się dostawcą kompletnych rozwiązań do komunikacji zunifikowanej, od sprzętu do wideokonferencji po zestawy słuchawkowe i głośnomówiące.
Pierwsze produkty sprzedawane pod wspólna marką to trzy zestawy słuchawkowe. Najpierw będą dostępne w USA, potem w pozostałych krajach.
Podobne aktualności
Film z Gali CRN Polska
Zapraszamy do obejrzenia filmu z Gali CRN Polska, na której ogłosiliśmy Kodeks Dobrych Praktyk Partnerskich Branży IT, po raz pierwszy mieliśmy zaszczyt uhonorować Ambasadorów Kodeksu i wręczyć Certyfikaty Channel Master 2024.
Gala CRN Polska w obiektywie
Z przyjemnością zapraszamy do obejrzenia galerii zdjęć z wyjątkowej, historycznej Gali CRN Polska, na której po raz pierwszy mieliśmy zaszczyt wręczyć Certyfikaty Channel Master.
Gala CRN: tworzymy historię!
Po raz pierwszy w historii mieliśmy zaszczyt uhonorować Ambasadorów Kodeksu Dobrych Praktyk Partnerskich Branży IT, uroczyście wręczyć Certyfikaty Channel Master 2024 oraz gościć Larry’ego Walsha, założyciela Channelnomics – zasłużonej amerykańskiej agencji badawczej zajmującej się globalnym kanałem sprzedaży IT.