Nokaut zmienił wygląd
Zyskają sprzedawcy – przekonuje przedstawiciel porównywarki cen.
Nowy układ witryny ma ułatwić internautom dotarcie do interesujących ich ofert i produktów. Na głównej stronie dodano odnośniki do sekcji Polecane (produkty wybrane przez Nokaut) i Popularne (najczęściej kupowane i oglądane). W obu sekcjach wstawiono duże zdjęcia. Na odświeżonej stronie zostały wyeksponowane według Nokautu „najlepsze marki oraz popularne wśród internautów sklepy”. W odpowiednim czasie mają pojawiać popularne sezonowo produkty (np. z okazji Walentynek, Dnia Dziecka). – Na redesignie zyskają także sprzedawcy, do których Nokaut.pl będzie kierował potencjalnych klientów – mówi Jarosław Żygadło, odpowiedzialny za rozwój porównywarki w Grupie Nokaut.
W ramach zmian odświeżono stronę produktu. Wydzielono trzy sekcje: listy ofert (w której są informacje na temat opcji i kosztów dostawy oraz ocena sklepów), opis produktu ze zdjęciami, opinie użytkowników.
Nokaut informuje także, że wprowadzono mechanizm, który lepiej łączy oferty sklepów. Nowe rozwiązanie umożliwia sprzedawcom częstszą aktualizację danych o produktach – wielokrotnie w ciągu dnia.
Właściciel porównywarki zapowiada, że planowane są dalsze zmiany, dotyczące m.in. stron kategorii i wyników wyszukiwania.
Witryna jest dostępna pod adresem www.nokaut.pl.
Podobne aktualności
100 ułatwień dla firm
Resort rozwoju przygotowuje 100 zmian, na których mają skorzystać głównie małe i średnie firmy.
Będą zmiany w przetargach – powstaje nowe prawo zamówień publicznych
Nowe prawo powinno ułatwić start w przetargach małym i średnim firmom. Przyjęty przez rząd projekt zakłada m.in. uproszczenie procedur i skrócenie terminów postępowań. Ograniczono korzystanie z kryterium najniższej ceny.