Kamil Folkert, członek zarządu 3Soft, objął nowo utworzone stanowisko Chief Strategy Officera. W roli Chief Technology Officera zastąpił go Tomasz Mirowski.

Katowicka spółka wyjaśnia zmiany dynamicznym rozwojem i planami ekspansji międzynarodowej.

Sprawdzi możliwości dla spółki za granicą

Kamil Folkert w roli Chief Strategy Officera będzie odpowiedzialny za tworzenie strategii rozwoju firmy, we współpracy z CEO (jest nim Michał Koziara), i nadzór nad jej właściwą realizacją.

Zajmie się identyfikacją szans inwestycyjnych w skali międzynarodowej, analizą potencjalnych celów fuzji i przejęć oraz aliansów strategicznych. Do jego zadań należeć będzie również koordynacja wybranych inicjatyw biznesowych, utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami oraz zarządzanie partnerstwami strategicznymi.

Spółka liczy na ekspansję za granicą przede wszystkim z pomocą swojej platformy do prognozowania sprzedaży w retailu, opartej na sztucznej inteligencji.

Kamil Folkert jest związany z 3Soft od 2010 r. Od połowy 2015 r. zasiada w zarządzie spółki. Doradzał i był zaangażowany w opracowanie strategicznych programów transformacji cyfrowej w obszarze zarządzania danymi dla podmiotów z branży finansowej i energetycznej. Nadzorował projekty dla banków, firm z branż telekomunikacja, handel detaliczny i motoryzacja.

Tomasz Mirowski do zespołu 3Soft dołączył w 2017 r.

Stanowisko Chief Technology Officera zajął z kolei Tomasz Mirowski, pełniący dotychczas funkcję Head of DevOps & Data Engineering.

Jego rolą będzie budowanie i rozwój kompetencji firmy w zakresie wybranych technologii do zarządzania danymi. Obejmie nadzór nad pracą ponad 35-osobowego departamentu Data Management, który tworzą zespoły DevOps & Data Engineering oraz Data Analysis. Wśród powierzonych mu zadań znajduje się również analiza trendów technologicznych i wdrażanie ich w projektach realizowanych na styku IT i biznesu.

Tomasz Mirowski z branżą IT jest związany od ponad 18 lat. Do zespołu 3Soft dołączył w 2017 r. Posiada doświadczenie w projektowaniu i wdrażaniu aplikacji biznesowych, technologii big data i chmurowych. Realizował projekty dla firm z branży motoryzacyjnej, bukmacherskiej, retail, a także dla największych banków w Polsce.  Wcześniej w sumie przez ponad 11 lat pracował w pionie informatycznym ING.