Xerox powołał nową firmę łączącą CareAR Inc., DocuShare i XMPie w ramach jednej spółki holdingowej o nazwie CareAR Holdings.

Będą nią kierować: prezes i dyrektor operacyjny Xeroxa – Steve Bandrowczak, który objął funkcję przewodniczącego oraz Sam Waicberg, założyciel Care, Inc., który został prezesem.

Firma CareAR otrzymała wycenę post-money w wysokości 700 mln dol. po zainwestowaniu 10 mln dol. od ServiceNow, firmy zajmującej się cyfrowym przepływem pracy.

Rozszerzona platforma zarządzania usługami CareAR łączy teraz system zarządzania treścią DocuShare, platformę cross-media XMPie i silnik sztucznej inteligencji Xerox PARC Alto AI.

Jej podstawą jest technologia rzeczywistości rozszerzonej (AR), którą Xerox uzyskał dzięki przejęciu CareAR na początku tego roku.

Platforma ma umożliwić np. pracownikom serwisu – niezależnie od branży – korzystanie z narzędzi wizualnych i dostępu do danych. Pozwala ona za pomocą AR na przekazywanie w czasie rzeczywistym instrukcji, informacji, wskazówek, pochodzących np. od doświadczonych pracowników.

Czas na Service Experience Management

Xerox liczy, że CareAR zdefiniuje i rozwinie kategorię nazwaną Service Experience Management. Jak przekonuje, nowe podejście pomaga w rozwiązywaniu problemów związanych z umiejętnościami. Zdaniem dostawcy, ponieważ część doświadczonych pracowników przechodzi na emeryturę, firmy usługowe nie będą już mogły polegać na tradycyjnym szkoleniu opartym na przyuczaniu do zawodu. CareAR ma umożliwić nowym osobom korzystanie z zasobów zgromadzonej wiedzy, a jednocześnie obniżyć koszty klienta.