Wszystkie notebooki Fujitsu pod jedną marką
Producent poinformował, że wszystkie jego notebooki będą sprzedawane pod jedną marką – LIFEBOOK.
Fujitsu wprowadza też na rynek dwa nowe modele uniwersalne z serii LIFEBOOK A – A530 i AH530. Urządzenia mają panoramiczne ekrany LCD o przekątnej 15,6 cala z błyszczącą lub przeciwodblaskową powierzchnią, wbudowane złącze HDMI, interfejsy WLAN i Bluetooth oraz opcjonalny interfejs 3G/UMCS, klawiatury odporne na zalanie, z pełnym blokiem klawiszy numerycznych.
Ceny modeli uniwersalnych zaczynają się od około 399 euro, a modeli klasy wyższej kształtują się w granicach 2100 euro. Ostateczna cena zależy od konkretnych warunków rynkowych i specyfikacji.
Podobne aktualności
Fujitsu i NEC rozwijają własne chipy
Giganci inwestują w samodzielnie wykonane chipy w stacjach bazowych 6G.
Zrównoważony rozwój: deklaracje rozjeżdżają się z praktyką
80 proc. dyrektorów zapewnia, że zrównoważony rozwój jest priorytetem, ale znacznie gorzej jest z praktyką. Problemy to brak kadry, danych, koszty i… podejrzliwość.