Microsoft: tablet Surface w dystrybucji
Microsoft wprowadza wreszcie tablet Surface do kanału. Na początek zaoferuje go 10 wybranych partnerów za oceanem.
Jak dotąd tablet można było kupić tylko w sklepach własnych Microsoftu oraz u dużych detalistów, jak amerykańska sieć Best Buy. Od 1 lipca producent uruchomił Microsoft Devices Program, przeznaczony dla dystrybutorów i resellerów. Mogą oni wprowadzić tablet do swojej oferty. Na razie grono wybrańców jest wąskie – dystrybutorami zostali Ingram Micro, Tech Data i Synnex. Będą sprzedawać Surface autoryzowanym resellerom. Jest ich obecnie 10. W kolejnych miesiącach ta liczba ma powiększyć się.
W opinii analityków ograniczona współpraca z partnerami była jedną z przyczyn niższej od oczekiwań z ub. roku sprzedaży Surface’a. Według danych IDC za I kw. br. Microsoft sprzedał 900 tys. tych urządzeń, co dało mu 1,8 proc. udziału w światowym rynku tabletów.
Podobne aktualności
Microsoft zainwestuje 1,5 mld dol. w firmę AI
To może być przykład, jak amerykańskie firmy próbują odciągnąć inne kraje od chińskiej technologii.
Pilna dyrektywa w związku z naruszeniem poczty e-mail Microsoftu
Amerykańska agencja CISA potwierdza kradzież e-maili przez rosyjską gruoę i nakazuje podmiotom rządowym natychmiastowe działania.
240 zł/PC za aktualizację Windows 10
Microsoft podał cenę za wsparcie dla Windows 10 po 14 października 2025 r.