Strategiczny sojusz Cisco i Salesforce’a
Oba koncerny zamierzają połączyć swoje rozwiązania.
Zapowiedziano, że owocem współpracy będą rozwiązania łączące platformy Cisco Collaboration, IoT i contact center z Salesforce Sales Cloud, IoT Cloud i Service Cloud.
Firmy natywnie zintegrują aplikacje Cisco Spark i WebEx z Sales Cloud i Service Cloud Salesforce'a. Dzięki temu wspólni klienci będą mogli komunikować się poprzez czat, wideo i połączenia głosowe bez konieczności opuszczania platformy Salesforce czy instalacji wtyczek.
Z kolei w przypadku IoT integracja platform Cisco Jasper i Salesforce IoT Cloud pozwoli monitorować połączone urządzenia. W efekcie klienci mają otrzymać lepszy nadzór nad usługami IoT.
Integracja obejmie także obsługę klienta – powinno powstać wspólne kompletne rozwiązanie, począwszy od infrastruktury komunikacyjnej po zintegrowane, inteligentne urządzenia końcowe.
Podobne aktualności
61 proc. pracowników w Polsce wykorzystuje generatywną AI w codziennej pracy
Szefowie martwią się, jak mierzyć wzrost produktywności dzięki AI, co opóźnia wdrożenia.
Polskie instytucje rządowe celem ataku prorosyjskiej grupy
CERT Polska zaleca administratorom, by sprawdzili, czy w ich organizacji doszło do ataku. Opisuje jak on przebiega.