ServiceNow otwiera biuro w Polsce
Warszawa będzie regionalnym centrum firmy w Europie Środkowo-Wschodniej.
Maciej Ostrowski został dyrektorem ds. sprzedaży, odpowiedzialnym za działalność ServiceNow w Polsce.
ServiceNow, amerykańska firma specjalizująca się w zarządzaniu rozwiązaniami digital workflow, ogłosiła rozszerzenie działalności w Europie Środkowej i Wschodniej. Otwiera regionalne biuro w Polsce. Obejmie ono również takie rynki, jak Czechy, Słowacja, Rumunia, Węgry i Grecja.
Markus Kempkes został dyrektorem ServiceNow na Europę Środkowo-Wschodnią, a Maciej Ostrowski dyrektorem ds. sprzedaży, odpowiedzialnym za rozwój i działalność firmy w Polsce.
Markus Kempkes pracuje w ServiceNow od niemal trzech lat, dotychczas kierował organizacją Customer Outcomes w Europie Środkowej. Wcześniej był w KPMG.
Maciej Ostrowski przeszedł do ServiceNow z Oracle’a, gdzie spędził 5 lat i kierował działem ds. rozwiązań korporacyjnych. Wcześniej przez 6 lat (2011 – 2017) był związany z Hitachi Data Systems, będąc również Country Managerem w Polsce. Karierę w branży zaczynał w 2007 r. w VMware.
Jak informuje ServiceNow, nowi i dotychczasowi klienci będą mogli korzystać z bezpośredniego dostępu do platformy ServiceNow w języku polskim, a także kontaktować się z lokalnym zespołem.
Podobne aktualności
Współpraca ServiceNow, Nvidii i Accenture
Firmy wdrożyły program, który ma przyspieszyć wdrażanie generatywnej sztucznej inteligencji w przedsiębiorstwach.
Zakup ważny dla sukcesu lub porażki cyfrowej transformacji
Koncern software'owy, obecny także w Polsce, poinformował o nowym przejęciu.