ServiceNow, amerykańska firma specjalizująca się w zarządzaniu rozwiązaniami digital workflow, ogłosiła rozszerzenie działalności w Europie Środkowej i Wschodniej. Otwiera regionalne biuro w Polsce. Obejmie ono również takie rynki, jak Czechy, Słowacja, Rumunia, Węgry i Grecja.

Markus Kempkes został dyrektorem ServiceNow na Europę Środkowo-Wschodnią, a Maciej Ostrowski dyrektorem ds. sprzedaży, odpowiedzialnym za rozwój i działalność firmy w Polsce.

Markus Kempkes pracuje w ServiceNow od niemal trzech lat, dotychczas kierował organizacją Customer Outcomes w Europie Środkowej. Wcześniej był w KPMG.

Maciej Ostrowski przeszedł do ServiceNow z Oracle’a, gdzie spędził 5 lat i kierował działem ds. rozwiązań korporacyjnych. Wcześniej przez 6 lat (2011 – 2017) był związany z Hitachi Data Systems, będąc również Country Managerem w Polsce. Karierę w branży zaczynał w 2007 r. w VMware.

Jak informuje ServiceNow, nowi i dotychczasowi klienci będą mogli korzystać z bezpośredniego dostępu do platformy ServiceNow w języku polskim, a także kontaktować się z lokalnym zespołem.