Saturn kończy z „żerem dla skner”, „idioci” zostają
Hasło reklamowe Saturna zastąpił slogan „Technologia tak ma”, które ma w większym stopniu nawiązywać do oferty sieci. Jeszcze w 2012 r. rozpocznie działalność polski e-sklep holdingu.
Kampania z nowym hasłem (w niemieckim oryginale: „Soo! Muss Technik”) w Polsce ruszyła na początku maja. „Żer dla skner” odszedł do lamusa, ponieważ sieci bardziej zależy na podkreśleniu innowacyjności. Chce zwrócić uwagę klientów na szeroką ofertę nowoczesnej elektroniki i kompetencje w tym zakresie (poprzedni slogan kojarzył się przede wszystkimi z okazjami cenowymi).
Swojego sztandarowego hasła nie zmienia natomiast największa sieć holdingu – Media Markt pozostaje przy swoim sloganie „Nie dla idiotów!” – poinformowała Wioletta Batóg, rzecznik prasowy Media Saturn. Aktualna akcja reklamowa nawiązuje do piłkarskich mistrzostw Europy. Przedstawicielka holdingu potwierdziła, że sklep internetowy Media Saturn w Polsce rozpocznie działalność w tym roku. Firma nie ujawnia na razie szczegółów przedsięwzięcia i bliższych terminów.
Podobne aktualności
Jedna trzecia klientów chce wypożyczać elektronikę
Konsumenci są zainteresowani korzystaniem z urządzeń w modelu usługowym.- wynika z badania.
Media Markt: niższa sprzedaż, wyższy zysk w Polsce
Polski rynek poszedł w dół w II kw. br. - informuje detalista.
MediaMarkt modernizuje sklepy w Polsce
„Bardzo ważnym filarem naszej działalności są sklepy stacjonarne” – twierdzi prezes.