Rebranding polskiej firmy
Zmiany objęły szereg obszarów.
Fixit ogłosił rebranding. Polska firma specjalizująca się w opiece posprzedażowej elektroniki użytkowej odświeża logo, stronę internetową, ma nowy slogan i nowe usługi. Motywem przewodnim zmian i jednocześnie aktualnym sloganem marki jest hasło “Customer Experience Company”.
Zmiana ma podkreślać nastawienie na strategię kształtowania unikalnego doświadczenia klienta partnerów biznesowych Fixit oraz ich klientów.
Krakowska firma działa od 2003 r. Według własnych informacji świadczy usługi opieki posprzedażowej blisko 50 zagranicznym firmom, jak i klientom indywidualnym. W gronie klientów są światowi producenci elektroniki.
Podobne aktualności
Duńska grupa 7N rośnie dzięki klientom z Polski
Klienci są zainteresowani przeniesieniem części IT do centrów kompetencyjnych firmy m.in. w Polsce – twierdzi korporacja.
Przetarg: 65 mln zł na smartfony i telefonię mobilną
Administracja zamierza kupić urządzenia z Androidem oraz iPhone'y.