Główny Urząd Statystyczny inwestuje w nowy system wspomagający zarządzanie finansami i automatyzację procesów księgowych. W przetargu ogłoszonym w grudniu ub.r. przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie zintegrowanego systemu finansowo – księgowego dla GUS i 19 podległych jednostek, wraz z serwisem gwarancyjnym i instruktażem dla pracowników.

GUS zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia 11,5 mln zł (11 528 390,94 zł brutto).

Oferty złożone przez wykonawców opiewają na wyższe kwoty. Złożyły je dwie firmy z Zabrza: QNT Systemy Informatyczne (12 914 778,60 zł) i Insolutions (14 541 688,49 zł).

Zestawienie ofert

Kryteria wyboru to cena (60), zastępowalność kluczowego personelu (30), zatrudnienie osoby niepełnosprawnej (10).

Przedmiot zamówienia obejmuje 11 zadań, w tym m.in. projekt techniczny, dostawę i wdrożenie poszczególnych modułów systemu, testy, integracje, asysta techniczna.

Na realizację wykonawca będzie miał 48 miesięcy od zawarcia umowy, z tym że terminy są różne dla poszczególnych zadań i dla większości z nich krótsze niż 4 lata.