Centrum Obsługi Administracji Rządowej rozstrzygnęło przetarg na dostawę urządzeń biurowych. Postępowanie podzielono na 3 części, obejmujące drukarki, skanery i drukarki etykiet oraz urządzenia wielofunkcyjne.

Na realizację zamówienia COAR zamierza przeznaczyć w sumie 11,5 mln zł brutto (11 545 251,53 zł). W tym:
część 1 – drukarki: 1 953 718,97 zł,
część 2 – skanery i drukarki etykiet: 1 062 224,47 zł,
część 3 – urządzenia wielofunkcyjne: 9 529 308,09 zł.

Sprzęt zostanie dostarczony do jednostek administracji. COAR jest gotowe zawrzeć umowę ramową na 12 miesięcy z maksymalnie 5 wykonawcami w każdej części. Wpłynęły w nich po 3 – 4 oferty, więc każda ma szansę na wybór.

Zestawienie ofert:

Jaki sprzęt trafi do urzędów

Przedmiotem zamówienia w cz. 1 są drukarki mono A4 (min. 42 str./min), kolorowe A4 (38/38 str./min), wysokowydajne maszyny A4 mono (min. 47 str./min, obciążenie 120 tys. str. miesięcznie), przenośne kolorowe drukarki A4, kompaktowe drukarki A4 mono (20 str./min).

W cz. 2 zamawiający oczekuje skanerów pięciu typów z wbudowanym podajnikiem automatycznym (ADF) + skaner płaski (szybkość skanowania 30 – 80 obrazów/min. jednostronnie, 60 – 160 obrazów/min. dwustronnie), skanerów przenośnych oraz drukarek etykiet czterech typów (prędkość min. 85 – 140 mm/s).

W cz. 3 zamawiane są urządzenia wielofunkcyjne A4 mono (min. 40 str./min), kolorowe A4 (min. 35/35 str./min.), wielofunkcyjne maszyny A3 (RFID), wysokowydajne A4 mono (min. 47 str./min., obciążenie 100 tys. str.), A3 mono (min. 30 – 60 str./min A4), kolorowe A3 (min. 30 str./min A4 w czerni).