Oprogramowanie do sprzedaży i księgowości
Humansoft zapowiedział wprowadzenie na rynek pakietu oprogramowania MiniCorax. Jest to rozwiązanie dla małych firm, przeznaczone m.in. do zarządzania sprzedażą, księgowością, kontaktami z klientami.

Podstawowy pakiet MiniCorax obejmuje m.in. moduły do rejestracji zakupów, do obsługi kas fiskalnych, do zarządzania sprzedażą, do rozliczeń z urzędem skarbowym. W standardowej wersji jest także aplikacja CRM oraz narzędzie do analizowania poziomu sprzedaży, zakupów i stanów magazynowych.
W zależności od profilu działalności firmy można dodawać inne moduły, takie jak Książka Przychodów i Rozchodów albo Księga Handlowa. Ich uruchomienie pozwala m.in. na generowanie sprawozdań księgowych. W pakiecie MiniCorax są dostępne również moduły Kadry i Płace HR (m.in. do naliczania wynagrodzeń, sporządzania deklaracji rozliczeniowych), a także Serwis i Usługi (przydaje się np. do prowadzenia ewidencji napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych).
MiniCorax został zaprojektowany zgodnie z modelem „klient-serwer”, który ułatwia wprowadzenie zmian w poszczególnych elementach pakietu. Informacje i zdarzenia są rejestrowane w jednej, centralnej bazie danych.
MiniCorax pojawi się na rynku na przełomie września i października. Koszt pakietu podstawowego na jedno stanowisko to 354 zł brutto. Program można rozszerzyć na 3 stanowiska, każde dodatkowe kosztuje 231 zł brutto.
Podobne aktualności
Prawie połowa firm nie dba o ERP-y i CRM-y
Rosną inwestycje w ERP w Polsce, ale ulepsza je niewiele ponad 50 proc. firm. Wśród branż liderami są handel, produkcja i budownictwo.
Schyłek CRM-ów?
Tradycyjne narzędzia do zarządzania relacjami z klientami nie zawsze są efektywne. Ale niekoniecznie zaszkodzi to rosnącemu popytowi na CRM - wynika z badań.
IBM i Salesforce ze wspólną ofertą
Firmy zawarły strategiczną umowę umożliwiającą połączenie możliwości analitycznych swoich systemów.