W ramach zmian na nowo uporządkowano produkty na stronach kategorii. Wyeksponowano oferty ze szczegółowym opisem i dobrymi zdjęciami. Sklepy, które zamieszczą niekompletną informację o produkcie, według Nokautu spadną na dalsze pozycje w wynikach.
 
Uproszczono stronę produktu. Na górze pokazują się najważniejsze parametry i odnośniki do opinii, rozbudowano sekcję podobnych przedmiotów, która pojawiła się na pasku po prawej stronie. To wszystko ma ułatwić klientowi znalezienie odpowiedniej oferty.

Nokaut twierdzi także, że ulepszył mechanizm chroniący sprzedawców przed nieuczciwymi działaniami użytkowników i konkurencji. Otóż teraz skuteczniej ma być wykrywany podejrzany ruch w postaci wzmożonej ilości przekierowań na ofertę sklepu. Nowe rozwiązanie nie pozwala także na pobieranie opłat od sprzedawców za takie przekierowania.

Ponadto resellerom testowo udostępniono zmieniony panel Centrum Sprzedawcy. Doszły dodatkowe opcje: dokładniejsza informacja o bieżących aktualizacjach ofert oraz możliwość promowania i zarządzania pojedynczymi ofertami.
 
Wprowadzone innowacje to dopiero początek dużych zmian – zapowiada Nokaut.

W styczniu br. według danych Megapanela PBI/Gemius serwisy e-commerce Grupy Nokaut miały prawie 2 mln użytkowników.