Narodowy Banki Polski przeznaczy kolejne miliony na usługi informatyczne. Podpisał umowę z Sygnity na świadczenie usług serwisowych dla zintegrowanego systemu księgowego (ZSK) i systemu wsparcia systemowego Help Desk NBP (SWS HD NBP). Uzgodniono, że całkowite maksymalne wynagrodzenie warszawskiej spółki z tytułu realizacji kontraktu nie przekroczy ok. 80 mln zł brutto. Na poczet należytego wykonania umowy Sygnity wniesie 3 mln zł zabezpieczenia w formie gwarancji bankowej, ubezpieczeniowej lub zabezpieczenia pieniężnego.

Umowa została zawarta na 3 lata, licząc od 1 stycznia 2024 r. Ma zapewnić kontynuację dotychczasowych usług, związanych z ciągłością działania i rozwoju kluczowych systemów informatycznych NBP, które świadczy Sygnity w oparciu o kontrakt z 2018 r., następnie przedłużany kolejnymi aneksami (ostatnio w lipcu 2023 r.). Wartość umowy to blisko 100 mln zł.

W roku finansowym 2022/2023 (1 października 2022 r. – 30 września 2023 r.) Sygnity wypracowało 225,4 mln zł przychodów wobec 211,6 mln zł w roku 2021/2022. Zysk netto wzrósł do 29,7 mln zł z 27 mln zł.