Small Business Competency ma potwierdzać wiedzę i kompetencje partnera w zakresie rozwiązań w chmurze odpowiednich dla małych firm. Warunkiem uzyskania tytułu jest wiedza dotycząca marketingu, sprzedaży, planowania, tworzenia rozwiązań dla sektora MSP. Wśród korzyści, jakie daje status Small Business Specialist, Microsoft wymienia m.in. internetową rekomendację klienta, szkolenia i zasoby programowe, porady dotyczące sprzedaży i marketingu oraz pomoc techniczną.

– Przewidujemy, że w niedługim czasie będzie to najpopularniejsza kompetencja wśród naszych partnerów – mówi Marcin Sowiński odpowiedzialny za strategie współpracy i rozwoju partnerów Microsoftu w Polsce – Dzięki kompetencji Small Business zwiększamy dostęp o najważniejszych zasobów Microsoftu dla partnerów – oprogramowania i usług w chmurze do użytku wewnętrznego, wsparcia technicznego, marketingowego, sprzedażowego. 

Szczegółowe informacje na temat Small Business Competency zostaną ogłoszone w lipcu tego roku, podczas światowego spotkania partnerów Microsoftu – Worldwide Partner Conference.