Program o nazwie Spacelabs jest skierowany do firm rozpoczynających działalność w różnych dziedzinach – począwszy od aplikacji logistycznych, na elektronicznych gadżetach skończywszy. Mogą z niego skorzystać także polskie start up’y. Obejmuje wsparcie finansowe i 20 tygodni szkolenia z zakresie strategii, marketingu, sprzedaży, infrastruktury itd. Holding zapewnia, że do dyspozycji beneficjentów programu jest cała sieć Media-Saturna i jej partnerzy handlowi. Do akcji zaangażowano także takie firmy jak EY (Ernst&Young), Serviceplan, Barkawi Management Consultants i Payback.

Holding szuka projektów, które mogą wzmocnić część jego biznesu albo poszerzyć portfolio produktów. Warunki uczestnictwa w programie Spacelab są następujące: opłacalny biznesplan, kompletny zespół założycielski, znaczenie produktu lub pomysłu dla rynku elektroniki użytkowej. W ramach programu przedsiębiorcy mogą skorzystać z porady i pomocy fachowców w zakresie finansów i planowania (z EY), strategii marketingowej (Serviceplan), zarządzania łańcuchem dostaw (Barkawi Management Consultants), katalogowania produktów w handlu detalicznym (Media-Saturn), są także pakiety lojalnościowe dla klientów (Payback). Pierwszy program Spacelab (zwany 'partia’) zostanie uruchomiony w połowie listopada br. Wnioski o przyjęcie do programu można składać od połowy sierpnia do połowy października na www.ms-spacelab.com.