Komputronik: więcej klientów zamawia mobilny Internet razem z notebookiem
W 2010 r. prawie dwukrotnie zwiększyła się liczba klientów, którzy przy zakupie przenośnego komputera zdecydowali się również mobilny dostęp do Internetu - wynika z danych Komputronika. W sklepach sieci klienci mogą załatwić formalności.
Według Komputronika rosnące zainteresowanie mobilnym Internetem wynika z coraz większego zasięgu i lepszej przepustowości sieci. Na pewno nie bez znaczenie jest fakt, że w salonie klient może od razu załatwić formalności. Komputronik współpracuje z Orange, oferuje promocje, których nie ma przy zakupie Internetu bezpośrednio u operatora. Gdy klient zdecyduje się na zakup notebooka czy netbooka, sprzedawca z reguły proponuje Internet bezprzewodowy.
Podobne aktualności
Skarbówka odmówiła Komputronikowi
Mazowiecki US nie zgodził się na rejestrację umowy o utworzeniu podatkowej grupy kapitałowej.
Komputronik tworzy podatkową grupę kapitałową
Ułatwi i zoptymalizuje rozliczenia podatkowe - przewiduje spółka.