Sprzęt wystawiony w outlecie zwykle ma jakąś niewielką wadę, która jednak według sprzedawcy nie wpływa na sprawność urządzenia. W przypadku notebooków są to najczęściej zarysowania na obudowie lub na ramce wokół matrycy. Część oferty stanowią komputery naprawione w serwisie, np. laptopy po wymianie touchpada albo płyty głównej. Zdarzają się produkty bez wad, ale w uszkodzonym opakowaniu. Do outletu trafiają także modele powystawowe.

– Jak każdy duży dostawca, mamy na stanie sprzęt, który jest sprawny, ale z różnych powodów nie może być oferowany jako fabrycznie nowy. Outlet internetowy to propozycja dla łowców okazji, którym nie zależy np. na nienagannym wyglądzie produktu czy opakowania – mówi Piotr Zieliński, kierownik e-sklepu Komputronik.pl.

Produkty zamówione w outlecie Internetowym klienci mogą odbierać w jednym z firmowych salonów sieci. Przedstawiciele 
Komputronika zapewniają, że obniżki cen w outlecie sięgają kilkudziesięciu procent. W głównej siedzibie firmy, przy ul. Wołczyńskiej 37 w Poznaniu, działa od jakiegoś czasu tradycyjny outlet, prowadzony na tych samych zasadach, co internetowa wersja.

Outlet znajduje się pod adresem http://www.komputronik.pl/outlet.