Grupa Metro uruchamia program dla start-upów
Grupa Metro we współpracy z Techstars uruchamia pierwszy program dla start-upów z sektora rozwiązań cyfrowych dla handlu detalicznego.
Celem projektu jest rozwój rozwiązań cyfrowych dla sektora handlu. Do programu poszukiwane są start-upy rozwijające produkty i usług technologiczne, które wspierają procesy biznesowe w sektorze detalicznym, lub które wzmacniają relacje z klientami i przenoszą ich w erę cyfrową.
Nowy program rusza 12 czerwca 2017 w Berlinie. Na przestrzeni trzech miesięcy programu w Berlinie doświadczeni mentorzy i eksperci będą wspierać dziesięć wyselekcjonowanych start-upów z całego świata w celu ulepszenia ich modelu biznesowego oraz zaistnienia na rynku. Program „METRO Accelerator for Retail powered by Techstars” jest pierwszych akceleratorem, który w usystematyzowany sposób promuje rozwiązania cyfrowe dla niezależnych sklepów detalicznych (B2B2C).
Już od teraz do 12 marca 2017 start-upy z całego świata mogą zgłaszać swój udział poprzez stronę internetową retail.metroaccelerator.com. Cały proces aplikacyjny odbywa się w języku angielskim. Podczas wywiadów telefonicznych oraz bezpośrednich spotkań z doświadczonym jury złożonym z inwestorów oraz mentorów zostanie wyselekcjonowanych 10 najbardziej obiecujących start-upów.
Każdy z dziesięciu wybranych start-upów otrzyma ofertę inwestycyjną wartą 120 000 tysięcy euro oraz możliwość korzystania z przestrzeni biurowej w sercu Berlina przez cały czas trwania programu.
Po trzech miesiącach pracy z ponad 100 międzynarodowymi mentorami, start-upy zaprezentują swoje firmy inwestorom, przedstawicielom branży oraz publiczności podczas tak zwanego “Demo Day”, który odbędzie się we wrześniu 2017.
Podobne aktualności
20 milionów złotych grantów dla startupów
Ruszył nowy nabór w PARP. O środki mogą starać się ponadto kobiece startupy i akceleratory.
3 największe bariery dla polskich start-upów w rozwoju za granicą
Poza Polską najchętniej sprzedają do Niemiec. Liczą na 10 mln euro obrotu za 3 - 4 lata.
Większe inwestycje VC w Polsce trafiły do mniejszej liczby spółek
W II kw. 2024 r. wartość inwestycji venture capital w Polsce wyniosła 896 mln zł.