Grupa Metro uruchamia program dla start-upów
Grupa Metro we współpracy z Techstars uruchamia pierwszy program dla start-upów z sektora rozwiązań cyfrowych dla handlu detalicznego.

Celem projektu jest rozwój rozwiązań cyfrowych dla sektora handlu. Do programu poszukiwane są start-upy rozwijające produkty i usług technologiczne, które wspierają procesy biznesowe w sektorze detalicznym, lub które wzmacniają relacje z klientami i przenoszą ich w erę cyfrową.
Nowy program rusza 12 czerwca 2017 w Berlinie. Na przestrzeni trzech miesięcy programu w Berlinie doświadczeni mentorzy i eksperci będą wspierać dziesięć wyselekcjonowanych start-upów z całego świata w celu ulepszenia ich modelu biznesowego oraz zaistnienia na rynku. Program „METRO Accelerator for Retail powered by Techstars” jest pierwszych akceleratorem, który w usystematyzowany sposób promuje rozwiązania cyfrowe dla niezależnych sklepów detalicznych (B2B2C).
Już od teraz do 12 marca 2017 start-upy z całego świata mogą zgłaszać swój udział poprzez stronę internetową retail.metroaccelerator.com. Cały proces aplikacyjny odbywa się w języku angielskim. Podczas wywiadów telefonicznych oraz bezpośrednich spotkań z doświadczonym jury złożonym z inwestorów oraz mentorów zostanie wyselekcjonowanych 10 najbardziej obiecujących start-upów.
Każdy z dziesięciu wybranych start-upów otrzyma ofertę inwestycyjną wartą 120 000 tysięcy euro oraz możliwość korzystania z przestrzeni biurowej w sercu Berlina przez cały czas trwania programu.
Po trzech miesiącach pracy z ponad 100 międzynarodowymi mentorami, start-upy zaprezentują swoje firmy inwestorom, przedstawicielom branży oraz publiczności podczas tak zwanego “Demo Day”, który odbędzie się we wrześniu 2017.
Podobne aktualności
Zagraniczne start-upy w Polsce: efekt wow i problemy
„Staram się sprowadzić międzynarodowe korporacje do Polski i pomagać im” – deklaruje dyrektor.