Komsa Polska podpisała umowę na wyłączną dystrybucję w Europie Środkowo-Wschodniej portfolio ujednoliconej komunikacji i contact center (UC/UCC) kanadyjskiej firmy Mitel.

Mitel Networks Corporation działa od 50 lat. Jak podaje, z jego rozwiązań do komunikacji i contact center korzysta ponad 35 mln użytkowników w przeszło 100 krajach. Globalnie zatrudnia 2,4 tys. pracowników i posiada sieć ponad 4 tys. partnerów handlowych. Według Zippia firma w 2022 r. miała 1,3 mld USD przychodów.

Na rynku niemieckim Mitel i Komsa od lat współpracują. Włączenie się w tę współpracę polskiego oddziału ma na celu ułatwienie resellerom dostęp do rozwiązań ,,Modern Work”, w tym usług głosowych. Mogą oni uzupełniać oprogramowanie o komponenty sprzętowe z portfolio dystrybutora.  Rolą zespołu sprzedaży Mitela jest według umowy pomaganie w planowaniu projektu, doradztwie i procesie sprzedaży.

Po wywołanym pandemią nacisku na pracę zdalną, teraz priorytetem jest synchronizacja różnych systemów oprogramowania do obsługi poczty, telefonii, czatów i współpracy, używanych równolegle w wielu firmach. Ten proces będzie w nadchodzących latach jednym z czynników napędzających współpracę z klientami korporacyjnymi” – uważa Dominik Kaczmarek, CEO Komsa Polska.