Według rankingu witryn e-commerce PBI/Gemius Megapanel w ostatnim miesiącu 2011 r. w odniesieniu do listopada euro.com.pl zyskał ponad 1,1 mln użytkowników, osiągając pozycję nr 4 w zestawieniu polskich witryn e-commerce oraz numer 1 wśród sklepów internetowych. Zasięg serwisu zwiększył się prawie dwukrotnie (w listopadzie wynosił 7,73 proc.).

Jak zwykle najczęściej odwiedzane serwisy Grupy Allegro miały 11,41 mln użytkowników (ok. 70 tys. więcej niż w listopadzie), a nieznacznie mniej – Groupon (minus 50 tys.). Zwiększył się zasięg Nokautu (o ok. 200 tys. użytkowników), wzrosła popularność Skąpca, który wkrótce stanie się częścią Grupy Nokaut (przybyło ponad 100 tys. użytkowników). Wyhamował szybki rozwój serwisu zakupów grupowych Allegro – Citeam, który w jeden miesiąc stracił 400 tys. użytkowników.

 






Ranking witryn e-commerce według zasięgu miesięcznego (grudzień 2011 r.)
  Nazwa  Użytkownicy
(real users)
Odsłony
krajowe ogółem
            Zasięg  Audyt
site-centric
1 Grupa Allegro.pl – E-commerce 11
411 327
   4 648 098 408 59,71% tak
2 Grupa Groupon 3 447 987 18,04%  
3 nokaut.pl 3 039 530    15
295 774
15,90% tak
4 euro.com.pl 2 599 309 13,60%  
5 citeam.pl 1 975 841 10,34%  
6 skapiec.pl 1 905 928 9,97%  
7 Grupa
Okazje.info – E-commerce
1 827 383    12
391 946
9,56% tak
8 Grupa Wirtualna
Polska – Orange – E-commerce
1 678 561    50
937 223
8,78% tak
9 merlin.pl 1 657 630 8,67%  
10 empik.com 1 604 828    43
293 620
8,40% tak
11 gruper.pl 1 503 875 7,87%  
12 Grupa
Spolecznosci.pl – E-commerce
1 448 141 7,58%  
13 aukcjoner.pl 1 438 974 7,53%  
14 bonprix.pl 1 372 291 7,18%  
15 Grupa Onet.pl –
E-commerce
1 264 693    108
281 804
6,62% tak
16 archiwumallegro.pl 1 233 827 6,46%  
17 Grupa Ebay 1 038 916 5,44%  
18 Grupa Amazon 955 325 5,00%  
19 tchibo.pl 881 682 4,61%  
20 Grupa
Interia.pl – E-commerce
870 992    23
249 736
4,56% tak

 Źródło: Megapanel PBI/Gemius