Połączone spółki będą funkcjonowały pod marką Diebold Nixdorf. Jej strategia będzie się skupiać na rozwoju usług i oprogramowania dla banków i sieci handlowych. Dzięki fuzji Diebold Nixdorf stał się największym na świecie producentem bankomatów. Produkty tej marki są obecne w ponad 130 krajach. 

Wartość transakcji to 891,7 mln euro w gotówce oraz prawie 10 mln nowo wyemitowanych akcji Diebolda.  Centrale nowej firmy znajdują się w USA i w Niemczech. Na czele spółki stanął Andy Mattes, który wcześniej był prezesem Diebolda. 

Zjednoczona firma zatrudnia łącznie w 130 krajach ponad 25 tys. pracowników, w tym prawie 2 tys. programistów oraz ponad 14 tys. osób zajmujących się usługami. Przychody Diebold Nixdorf szacuje się na ponad 5 mld dol. rocznie.

Diebold Nixdorf planuje stworzyć nową strategię, która wzmocni pozycję firmy na rynku globalnym. Celem tych działań ma być jeszcze silniejsze połączenie handlu z innowacyjnymi rozwiązaniami technologicznymi. 

– Jako Diebold Nixdorf będziemy korzystać ze wspólnych zasobów, wykorzystywać swoje atuty, aby wzajemnie się wzmacniać – mówi Mirosław Janik, prezes Diebold Nixdorf w Polsce i na Ukrainie.