Brother wykrył 40 tys. podróbek i naruszeń
Producent wziął na cel oszustów.
W Europie w jeden rok zbanowano ponad 28 tys. ofert online, czyli na jaw wychodziło aż ok. 76 prób sprzedaży podróbek Brothera dziennie.
Brother nie odpuszcza dostawcom podróbek. W zeszłym roku producent wykrył ponad 40 tys. naruszeń. Na celowniku znalazły się zwłaszcza platformy e-commerce, takie jak Amazon.
W Europie zablokowano ponad 28 tys. ofert online, które naruszały prawa marki i patentowe, oraz 16 tys. wprowadzających konsumentów w błąd. Producent podjął kroki przeciwko 80 stronom internetowym, które działały na szkodę marki, m.in. poprzez oszustwa albo dystrybucję złośliwego oprogramowania.
We współpracy z odpowiednimi służbami Brother wykrył 10 przypadków podrabiania produktów, w które były zaangażowane sieci fałszerzy.
Jak zapewnia Isao Noji, przewodniczący i dyrektor zarządzający Brother International Europe, producent stale inwestuje w walkę z naruszeniami prawa do marki.
W zeszłym roku Brother wdrożył program przeciwdziałania podróbkom. Firma radzi korzystać tylko z autoryzowanych kanałów sprzedaży i dostawców. W razie wątpliwości co do autentyczności produktów klienci mogą również zgłaszać się bezpośrednio do producenta.
Podobne aktualności
Brother: Piotr Baca awansował na dyrektora regionu
W nowej roli jest odpowiedzialny za realizowanie strategii biznesowej korporacji i rozwój kanału partnerskiego w regionie CEE.
Dołek na rynku urządzeń drukujących
5 największych producentów odnotowało spadek dostaw w IV kw. 2023 r.
Film z Gali CRN Polska
Zapraszamy do obejrzenia filmu z Gali CRN Polska, na której ogłosiliśmy Kodeks Dobrych Praktyk Partnerskich Branży IT, po raz pierwszy mieliśmy zaszczyt uhonorować Ambasadorów Kodeksu i wręczyć Certyfikaty Channel Master 2024.