Action: umowa z Legią na ponad 2 lata
Zgodnie z zapowiedzią dystrybutor podpisał umowę sponsorską z Legią Warszawa. Kontrakt obowiązuje do końca 2013 r.
Nie ujawniono wartości umowy. Według serwisu www.pilka.sport24.pl Legia zarobi na partnerstwie 3-4 mln zł rocznie. Na koszulkach stołecznego klubu pojawiło się logo ActiveJet – marki własnej Actionu. Zawodnicy zagrali w nowych kostiumach już w miniony weekend.
Nie jest to pierwszy kontrakt sponsorski dystrybutora. W latach 2003 – 2010 Action sprawował patronat nad zawodową grupą kolarstwa szosowego. Od roku 2010 grupa kolarska funkcjonuje pod nazwą Mróz ActiveJet. Spółka wspiera także polską kadrę lekkoatletyczną, jest jednym ze sponsorów maratonu Biegnij Warszawo.
Podobne aktualności
Action spłacił 87,9 mln zł, 2,1 mln euro i 4,8 mln dol.
Spółka uregulowała kolejne należności, uzgodnione w układzie.
Action: spadek obrotów na początek II kw. br.
Szacunkowo sprzedaż grupy była o ok. 4 mln zł niższa niż przed rokiem.
Action wdroży AI, ERP i zredukuje zatrudnienie
"Kto nie zainwestuje w nowe systemy, automatyzację, robotykę i AI to koszty pracy go zabiją" - uważa prezes.