W pierwszych trzech miesiącach 2012 r. wskaźnik EBITDA wzrósł o 27,5 proc. do 18 mln zł, a EBIT ukształtował się na poziomie 15 mln zł i był wyższy od wypracowanego w I kw. 2011 r. o 34 proc. Wskaźnik rentowności netto mimo spadku marż handlowych osiągnął wartość 1,4 proc.

– Na świetny wynik finansowy, obok współpracy z telco, miały wpływ kontrakty z HP i Media Saturn Holding. Podpisaliśmy też nową umowę dystrybucyjną z Lenovo, rozszerzyliśmy ofertę produktów RTV i AGD, a od 2012 roku mamy już w swoim portfolio wszystkich głównych graczy z sektora telekomunikacyjnego. Naszym wynikom pomogła rozbudowa bazy klientów polskich i zagranicznych oraz idący za tym wzrost sprzedaży eksportowej – komentuje Piotr Bieliński, prezes zarządu Actionu.
 
Według spółki oprócz większych obrotów, do dobrego wyniku przyczyniło się utrzymanie w ryzach kosztów. W II kw. 2012 r. Action  liczy na utrzymanie sprzedaży na poziomie z pierwszych trzech miesięcy roku. Największy potencjał wzrostu zdaniem prezesa firmy  ma eksport (w I kw. br. za granicę spółka wysłała produkty o wartości blisko 258 mln zł, tj. o ponad 250 proc. więcej niż rok wcześniej). W 2012 roku Action prognozuje zysk netto w wysokości 47,3 mln zł oraz 3,3 mld zł przychodów, tj. odpowiednio o 18 proc. i 12 proc. więcej w porównaniu do 2011 roku.