Action: ActiveJet w górę
W I połowie 2012 r. sprzedaż zamienników marki ActiveJet wzrosła o 17 proc. rok do roku – poinformował Action.
Spółka podkreśla, że dobry wynik udało się osiągnąć mimo spowolnienia na rynku zamienników. Wzrost sprzedaży według Actionu jest m.in. związany z umową sponsorską z Legią Warszawa, podpisaną w listopadzie 2011 r. (będzie obowiązywać do końca 2013 r.). Jej wartość nie została ujawniona (serwis Sport24.pl szacował wpływy Legii z tego tytułu na 3 – 4 mln zł). Według Actionu współpraca przyniosła korzystny efekt marketingowy. W kolejnych kwartałach spółka przewiduje dalszy stabilny wzrost sprzedaży zamienników marki ActiveJet.
Podobne aktualności
Action spłacił 87,9 mln zł, 2,1 mln euro i 4,8 mln dol.
Spółka uregulowała kolejne należności, uzgodnione w układzie.
Action: spadek obrotów na początek II kw. br.
Szacunkowo sprzedaż grupy była o ok. 4 mln zł niższa niż przed rokiem.
Action wdroży AI, ERP i zredukuje zatrudnienie
"Kto nie zainwestuje w nowe systemy, automatyzację, robotykę i AI to koszty pracy go zabiją" - uważa prezes.