AB: sprzedaż do integratorów wzrosła o 172 proc.
W IV kw. 2010 r. AB zwiększyło sprzedaż rozwiązań klasy enterprise do integratorów o 172 proc. W przypadku serwerów wzrost wyniósł 281 proc.
Trzycyfrową dynamikę wzrostu w IV kw. 2010 r. osiągnął Dział Enterprise Business Group. Zgodnie z danymi dystrybutora klienci kupowali znacznie więcej komputerów marki własnej AB – wyniki sprzedaży poprawiły się o 114 proc. W przekroju całego II półrocza 2010 r. (dla AB była to I połowa roku obrotowego 2010/2011) zwiększyła się rentowność netto ze sprzedaży. Wskaźnik ten osiągnął poziom 1,9 proc. (1,46 proc. po wyłączeniu wydarzenia nadzwyczajnego), dla porównania w II poł. 2009 r. wynosił 1,36 proc., a w II poł. 2008 r. – 1,2 proc.
Podobne aktualności
AB wypłaci blisko 32 mln zł dywidendy
Spółka może rozpocząć skup akcji własnych o wartości do 100 mln zł.
AB dystrybutorem produktów Honor
Wrocławska firma jest odpowiedzialna za dostarczanie produktów chińskiej marki do kanału retail.
AB dystrybutorem CyberPower
„Zależy nam na zwiększeniu dostępności produktów dla partnerów” - zapewnia menedżer producenta.