Action dystrybutorem blisko 200-letniej marki
„Staramy się myśleć wielowątkowo” – komentuje poszerzenie oferty przedstawiciel dystrybutora.
Systemy Yale są przeznaczone dla użytkowników biznesowych i konsumentów.
Action poszerzył asortyment o systemy antykradzieżowe Yale. Wśród nich są inteligentne zamki, elektroniczne wizjery do drzwi, kamery Wi-Fi, alarmy bezprzewodowe, sejfy z czytnikiem linii papilarnych, a także takie produkty jak zapięcia rowerowe, kłódki i in. Asortyment jest przeznaczony zarówno do ochrony biur i zakładów, jak i dla użytkowników domowych, w tym do rozwiązań smart home.
„W Action staramy się myśleć wielowątkowo, chcemy zawsze wychodzić naprzeciw oczekiwaniom naszych partnerów” – wyjaśnia wprowadzenie Yale do dystrybucji Piotr Głydziak, pełnomocnik zarządu ds. VAD w Action. Dystrybutor zapowiedział szkolenia dla partnerów obejmujące nową ofertę.
Yale to marka z długą tradycją. Swoją działalność rozpoczęła w 1840 r. w Nowym Jorku. W 2000 r. stała się częścią szwedzkiej grupy Assa Abloy.
Podobne aktualności
Action: ponad 1 mld zł sprzedaży w Polsce w 2023 r.
W 2023 r. zysk Grupy Action spadł o 25 proc. r/r, przy wzroście sprzedaży o 6 proc. Z tym że większość z 2,5 mld zł przychodów osiągnięto za granicą.