Cisco: mniej komplikacji dla partnerów
Będą istotne zmiany we współpracy z partnerami - wynika z zapowiedzi nowego szefa światowej organizacji partnerskiej, Olivera Tuszika.
Zmiany mają ułatwić współpracę z producentem oraz premiować partnerów, którzy rozwijają usługi i sprzedaż abonamentową. Oliver Tuszik podczas swojego pierwszego publicznego wystąpienia na 2018 Partner Summit zapowiedział, że zostanie skasowanych 13 z 15 programów rejestracji transakcji, co ma uprościć zasady współpracy. Umowy Enterprise Agreement będą wyceniane w czasie 48 godz. W przyspieszeniu tego procesu powinno pomóc uproszczenie oferty EA.
W lipcu przyszłego roku ma pojawić się nowa specjalizacja, obejmująca "doświadczenia klientów". Partnerzy będą oceniani w zakresie obsługi klientów w całym cyklu życia produktów Cisco. Ponad pół roku czasu ma umożliwić integratorom dobre przygotowanie się do tej roli i inwestycje w poszerzenie kompetencji w obszarze usług.
Cisco poinformowało również, że partnerzy mogą uzyskać wyższe rabaty na sprzedaży oprogramowania, dzięki wprowadzeniu "premii aktywacyjnej" w ramach programu motywacyjnego Value Incentive. Premia jest przyznawana za aktywację dla klienta oprogramowania DNA Center. Wprowadzono także rabaty dla partnerów, których klienci zdecydują się na umowy abonamentowe.
Podobne aktualności
Cisco ujawniło groźną lukę w zabezpieczeniach
Problem dotyczy m.in. niektórych serwerów. Koncern udostępnił już łatkę.
Tylko 2 proc. polskich firm jest dobrze chroniona przed cyberzagrożeniami
92 proc. organizacji zapewnia, że chce zwiększyć budżet na cyberbezpieczeństwo.