Action ma ponad 200 Specjalistów RTV i AGD
Sieć franczyzowa Actionu – Specjaliści RTV AGD – w końcu II kw. br. liczyła już 210 sklepów. Sprzedaż była dużo wyższa niż w ub.r.
W poł. 2014 r. sprzedaż w salonach, które przyłączyły się do programu partnerskiego Actionu, wzrosła o 76 proc. w porównaniu z I poł. 2013 r. – poinformował dystrybutor. W ujęciu LFL obroty zwiększyły się o 43 proc. – są to dane dla 150 sklepów, bo tylu było Specjalistów RTV/AGD pod koniec II kw. 2013 r. Do 30 czerwca liczba resellerów, którzy rozwijają biznes RTV AGD w ramach programu Actionu, wzrosła do 210. Wiceprezes Actionu, Sławomir Harazin, poinformował, że liczba sklepów nie będzie się zwiększać. – Teraz pracujemy nad poprawą jakości – stwierdził menedżer. Zapewnił, że uczestnicy programu otrzymują szerokie wsparcie dystrybutora.
– Naszym partnerom proponujemy m.in. Elektroniczny System Wsparcia Sprzedaży, który umożliwia ciekawą prezentację oferty bez konieczności posiadania produktów na sklepie. Zapewniamy również wsparcie marketingowe o zasięgu lokalnym, które bezpośrednio przekłada się na wyniki sprzedażowe – komentuje wiceszef Actionu.
Podobne aktualności
Action: ponad 1 mld zł sprzedaży w Polsce w 2023 r.
W 2023 r. zysk Grupy Action spadł o 25 proc. r/r, przy wzroście sprzedaży o 6 proc. Z tym że większość z 2,5 mld zł przychodów osiągnięto za granicą.