AB zostało Business Partnerem Huawei
Od początku 2016 r. AB ma tytuł „Business Partner” marki Huawei w Polsce. Uzyskany status partnerski obejmuje pełną ofertę producenta: telefony, tablety, smartwatche, rozwiązania sieciowe, akcesoria.
W ramach partnerstwa AB wspólnie z Huawei wprowadzi programy lojalnościowe i pracownicze, zaoferuje promocje oraz wsparcie i doradztwo dla klientów. W ramach usług B2B e-commerce dystrybutora, klienci biznesowi, korporacyjni oraz z sektora przedsiębiorstw uzyskają dostęp do pełnego portfolio produktów Huawei w ramach rozwiązań przygotowanych wspólnie z AB.
Według dystrybutora Huawei nawiązując partnerstwo biznesowe brał pod uwagę doświadczenie, pozycję rynkową AB, strukturę organizacyjną i narzędzia sprzedaży.
Podobne aktualności
AB wypłaci blisko 32 mln zł dywidendy
Spółka może rozpocząć skup akcji własnych o wartości do 100 mln zł.
AB dystrybutorem produktów Honor
Wrocławska firma jest odpowiedzialna za dostarczanie produktów chińskiej marki do kanału retail.
AB dystrybutorem CyberPower
„Zależy nam na zwiększeniu dostępności produktów dla partnerów” - zapewnia menedżer producenta.