Action dystrybutorem Lenovo
Na podstawie kontraktu zawartego na początku stycznia asortyment Actionu powiększył się o pełną ofertę producenta, skierowaną na polski rynek, m.in. o notebooki.
Na mocy umowy dystrybutor włączył do portfolio serie laptopów Lenovo IdeaPad i ThinkPad, a także akcesoria i usługi serwisowe. Action będzie sprzedawał nowe produkty m.in. poprzez partnerów handlowych. Według danych z panela dystrybucyjnego Contextu w IV kw. 2011 r. Lenovo miało 10,5 proc. udziału w polskim rynku notebooków (nie licząc netbooków), co dało marce 5 miejsce wśród producentów. Popyt zwiększył się w porównaniu z IV kw. 2010 r. (6,1 proc. udziału).
Podobne aktualności
Action spłacił 87,9 mln zł, 2,1 mln euro i 4,8 mln dol.
Spółka uregulowała kolejne należności, uzgodnione w układzie.
Action: spadek obrotów na początek II kw. br.
Szacunkowo sprzedaż grupy była o ok. 4 mln zł niższa niż przed rokiem.
Action wdroży AI, ERP i zredukuje zatrudnienie
"Kto nie zainwestuje w nowe systemy, automatyzację, robotykę i AI to koszty pracy go zabiją" - uważa prezes.