Nowa marka własna AB
Dystrybutor wprowadził na rynek kolejną markę własną - TB Clean.
Portfolio TB Clean obejmuje akcesoria czyszczące do sprzętu elektronicznego. W ofercie są dostępne: antystatyczne chusteczki do ekranów, ściereczki do usuwania kurzu oraz innych zabrudzeń z ekranów i powierzchni szklanych, żel czyszczący do wyświetlaczy TFT/LCD/LED/plazmowych, notebooków, skanerów, filtrów i szklanych powierzchni, pianka do usuwania różnego rodzaju zabrudzeń oraz sprężone powietrze.
– Wprowadzenie na rynek nowej marki własnej jest konsekwencją starannie dobranej strategii. Spółka od samego początku pracuje nad dywersyfikacją oferty, która pozwala na uniezależnienie się od wahań koniunktury w poszczególnych segmentach – mówi Andrzej Przybyło, prezes AB.
Podobne aktualności
Koniunktura na rynku będzie sprzyjać AB
W kolejnych kwartałach wyniki spółki będą napędzane kilkoma czynnikami - przewidują analitycy.
AB wypłaci blisko 32 mln zł dywidendy
Spółka może rozpocząć skup akcji własnych o wartości do 100 mln zł.
AB dystrybutorem produktów Honor
Wrocławska firma jest odpowiedzialna za dostarczanie produktów chińskiej marki do kanału retail.