Action jest jednym ze zwycięzców przetargu na dostawę urządzeń w ramach projektu Zintegrowanego Modułu Obsługi Końcowego Użytkownika (ZMOKU), który zakłada wdrożenie elektronicznego dowodu osobistego. Zgodnie z zawartą umową wykonawczą dystrybutor dostarczy zestawy komputerowe i czytniki kart w województwach kujawsko-pomorskim, mazowieckim, podlaskim, warmińsko-mazurskim, lubelskim, małopolskim, świętokrzyskim i podkarpackim (część II i III zamówienia). Czytniki muszą mieć PinPad, który w przyszłości umożliwi identyfikację posiadacza dowodu w systemach administracji publicznej i odczytanie danych z dokumentu.

Centrum Projektów Informatycznych MSWiA, które organizowało przetarg na dostawę oprogramowania i sprzętu dla ZMOKU, w maju zawarło umowy ramowe z 9 wykonawcami. Kontrakt na dostawę sprzętu komputerowego i czytników kart w ramach I i IV części zamówienia (obejmują pozostałe województwa oraz dostawę kart inteligentnych dla Departamentu Ewidencji Państwowych i Teleinformatyki MSWiA) podpisano z krakowskim Zakładem Systemów Komputerowych.