AB: 2 tys. punktów franczyzowych
W najbliższych latach liczba punktów sprzedaży w sieciach franczyzowych grupy AB może sięgnąć 2 tys.
Obecnie AB ma 1540 franczyzowych punktów sprzedaży współpracujących ze spółkami grupy w Polsce, Czechach i na Słowacji. „Jeśli chodzi o dalszy rozwój, to widzimy taki potencjał szczególnie w segmencie RTV i AGD – mowa o sieci Kakto – oraz w segmencie zabawek. ’ – powiedział prezes Andrzej Przybyło w rozmowie z agencją ISBnews. Plany na 2015 rok obejmują wzrost sieci Kakto w Polsce do 200 punktów ze 161 obecnie. Powstaje sieć z zabawkami – Wyspa Skarbów, która do końca 2015 r. powinna mieć 60 sklepów. W Czechach Digimax ma powiększyć się ze 103 do 150 lokalizacji do 2016 r. Szef AB nie wykluczył, że w najbliższych latach łącznie liczba franczyzowych punktów sprzedaży grupy przekroczy 2 tys. Obecnie w Polsce największa jest sieć Alsen, która obejmuje 405 sklepów.
Podobne aktualności
AB wypłaci blisko 32 mln zł dywidendy
Spółka może rozpocząć skup akcji własnych o wartości do 100 mln zł.
AB dystrybutorem produktów Honor
Wrocławska firma jest odpowiedzialna za dostarczanie produktów chińskiej marki do kanału retail.
AB dystrybutorem CyberPower
„Zależy nam na zwiększeniu dostępności produktów dla partnerów” - zapewnia menedżer producenta.