Monitoring zleceń serwisowych w Veracomp
Veracomp uzupełnił swój system sprzedaży internetowej o interaktywny moduł 'Serwis/Zlecenia serwisowe
Veracomp uzupełnił swój system sprzedaży internetowej (www.vzam.com.pl) o interaktywny moduł 'Serwis/Zlecenia serwisowe’, który umożliwia partnerom handlowym śledzenie online statusu przesyłek serwisowych oraz szybki kontakt z inżynierami wsparcia technicznego Veracomp.
Moduł serwisu technicznego zawiera informacje na temat wszystkich zleceń serwisowych – aktualnych oraz zrealizowanych. Partnerzy firmy mogą sprawdzić datę zgłoszenia, rodzaj reklamacj (gwarancyjna/pogwarancyjna), status przesyłki (przyjęte/w naprawie/do korekty/wymiana/naprawione) oraz datę realizacji. W przypadku wymiany wyświetlone zostaną również informacje dotyczące nowego produktu (np. jego numer seryjny, czas gwarancji).
Podobne aktualności
Hulajnogi elektryczne SkateFlash oraz Riley wyłącznie w Incom Group
Hiszpański temperament SkateFlash i brytyjski luz Riley to cechy hulajnóg elektrycznych, które w ramach wyłącznej dystrybucji poszerzyły ofertę wrocławskiego dystrybutora Incom Group.
Haker atakujący Kaseya wpadł w Polsce. Dostał 13 lat
Musi także zapłacić ponad 16 milionów dolarów odszkodowania.