Action: 50 proc. wzrostu Specjalistów RTV i AGD
Sieć detaliczna oparta na programie partnerskim Actionu nie powiększa się, natomiast rośnie jej sprzedaż.
Liczba sklepów partnerskich w programie Specjaliści RTV/AGD w końcu 2014 r. wynosiła 204 wobec 202 rok wcześniej. Sprzedaż wzrosła o prawie 50 proc. w porównaniu z 2013 r., natomiast w ujęciu LFL – o 53 proc. Sieć gromadzi drobnych przedsiębiorców z branży RTV i AGD, wśród nich pod skrzydła Actionu przeszła część resellerów pozostała po upadłych sieciach, jak Mix Electronix. Oprócz RTV i AGD sklepy mają w ofercie także sprzęt komputerowy, smartfony, foto, akcesoria i in. Action zapewnia przede wszystkim wsparcie w postaci szkoleń, organizacji targów i działań marketingowych.
Podobne aktualności
Action: ponad 1 mld zł sprzedaży w Polsce w 2023 r.
W 2023 r. zysk Grupy Action spadł o 25 proc. r/r, przy wzroście sprzedaży o 6 proc. Z tym że większość z 2,5 mld zł przychodów osiągnięto za granicą.