Trzy pytania do… Trzy pytania do…  

Antona Shelepchuka, dyrektora sprzedaży w NAKIVO

 

 

 

  1. Co najbardziej cenią sobie partnerzy we współpracy z NAKIVO?  Przede wszystkim to, że jako zorientowana na kanał firma programistyczna z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem w branży ochrony danych, zapewniamy nieustanny rozwój swojego produktu i usług. Dbamy o to, abyśmy wspólnie byli gotowi na zmiany potrzeb nowoczesnych przedsiębiorstw w tym zakresie, wynikające zarówno z ich rozwoju technicznego, jak też sytuacji związanej z bezpieczeństwem danych, w tym wzrostu popularności ataków ransomware. Partnerzy handlowi oczekują długoterminowej perspektywy przychodów, jasnej wizji współpracy i otwartej, proaktywnej komunikacji ze swoimi dostawcami. I właśnie to im zapewniamy, wraz z konkurencyjnymi cenami, dzieleniem się informacjami o potencjalnych klientach, wczesnymi informacjami o produktach, szkoleniami technicznymi/sprzedażowymi oraz całodobową dostępnością zespołu wsparcia.
  2. Które funkcje rozwiązań NAKIVO są najbardziej doceniane przez klientów?  Otrzymują wszystko czego potrzebują w jednym rozwiązaniu: tworzenie kopii zapasowych, replikację, natychmiastowe odzyskiwanie danych, ochronę przed skutkami ataku ransomware, przywracanie środowisk po awarii oraz monitorowanie infrastruktury IT. Wraz z prostotą obsługi ma to zasadnicze znaczenie dla budowania lojalności i satysfakcji klientów. Warto też wspomnieć o dostępności wielu typów licencji, w tym typ wieczysty licencjonowany per gniazdo procesora, który większość dostawców wyeliminowała. Korzystniejsze o nawet 50 proc. niż w przypadku konkurencji są też ceny, przystosowane do możliwości zarówno małych firm, jak również dużych przedsiębiorstw.
  3. NAKIVO może pochwalić się bardzo wysokim wskaźnikiem odnowień oraz poleceń oprogramowania do backupu innym potencjalnym klientom. Co jest tego główną przyczyną?  Rozumiemy, że usatysfakcjonowani klienci są bardziej lojalni – dlatego nie zadowalamy się podejściem „to po prostu działa”, lecz staramy się wykraczać poza to, czego oczekują od nas użytkownicy. Tak wysoki wskaźnik odnowień to efekt połączenia wszystkich wymienionych wcześniej korzyści: zapewnienia konkurencyjnych cen, elastycznego modelu licencyjnego oraz łatwości użytkowania i zaawansowanej funkcjonalności rozwiązania NAKIVO Backup & Replication. Partnerzy mają również ogromny wkład w ten wynik – mając rabaty partnerskie na wyłączność przy odnowieniach chętniej pilnują klienta, aby odnowił wsparcie. Dodatkowo ogromne znaczenie ma wysiłek włożony w nieustanne podnoszenie poziomu obsługi klientów. Nasz zespół ekspertów jest gotowy przez całą dobę do zorganizowania zdalnej sesji, aby szybko i skutecznie zająć się problemami klientów, dzięki czemu wskaźnik ich zadowolenia wynosi 98 proc.
  

Zobacz filmy >>

Inżynierowie FEN – w ramach projektu Akademia NAKIVO – nagrali serię krótkich instruktażowych filmów, w których dzielą się wiedzą na temat najlepszych praktyk w zakresie konfiguracji oprogramowania tego producenta.

Dodatkowe informacje: Mateusz Łuka, Product Manager Backup & Storage, Konsorcjum FEN, Mateusz.Luka@fen.pl, tel. 510 044 710