Do zespołu Netwise, butiku konsultingowego i wdrożeniowego strategii CRM, dołączył Krystian Drozd. Jako Chief Consulting Officer odpowiada za relacje z klientami w obszarze doradztwa technologiczno-biznesowego. Będzie nadzorował rozbudowę oferty Netwise w tym zakresie. Jego zadaniem będzie ścisła współpraca z klientami, zespołem sprzedaży i działem rozwoju produktu. Skoncentruje się na tym, aby zapewnić klientom rozwiązania jak najlepiej odpowiadające ich potrzebom biznesowym.

Krystian Drozd to ekspert z 20-letnim doświadczeniem w obszarze optymalizacji, digitalizacji procesów biznesowych i konsultingu z pogranicza biznesu i technologii. Przez ostatnie trzy lata, od stycznia 2020 r., pracował w polskim oddziale Microsoftu na stanowisku Senior Sales Executive w dziale aplikacji biznesowych dla przedsiębiorstw z segmentu enterprise. Wspierał transformację największych klientów firmy z wykorzystaniem technologii chmurowych. Zajmował się też konsultingiem w zakresie transformacji cyfrowej jako Digital Transformation Lead u partnera Salesforce’a, w enxoo (2019 – 2020).

Wcześniej zarządzał rozmaitymi obszarami wsparcia sprzedaży i projektami transformacyjnymi. Był m.in. w sumie przez 5 lat związany z T-Mobile, jako dyrektor działu rozwiązań dla klientów i rozwoju procesów B2B (2018 – 2019) i dyrektor ds. wsparcia sprzedaży i zakupów poza siecią (2009 – 2013). Był też m.in. dyrektorem w Netii (2014 – 2016), TK Telekom (2013 – 2014) i Telia Carrier, gdzie spędził blisko 8 lat.

Skałbania: nie chcemy ograniczać się do roli dostawcy

Zdaniem Jakuba Skałbani, Chief Growth Officer w Netwise, wraz z dołączeniem Krystiana Drozda do zespołu firma wchodzi w całkiem nowy etap rozwoju.

„Stworzyliśmy nowe stanowisko menedżerskie, aby wzmocnić obszar konsultingu biznesowego. Nie chcemy ograniczać się wyłącznie do pełnienia roli dostawcy technologicznego rozwiązań CRM i partnera przy projektowaniu i wdrożeniu takich systemów. Nasze możliwości są znacznie szersze i obejmują m.in. strategiczne wsparcie w zakresie inteligentnego zarządzania relacjami z klientami” – tłumaczy Jakub Skałbania.

„W pierwszej kolejności zajmę się opracowaniem kompleksowej strategii rozwojowej firmy obejmującej business consulting. Planuję też spotkania z klientami. Jesteśmy przekonani, że wykorzystanie najnowszych technologii musi iść w parze ze zmianami biznesowymi, dlatego nasz cel jest jasny, chcemy być nie tylko partnerem, ale i zaufanym doradcą dla naszych klientów” – twierdzi Krystian Drozd.