Nowa marka w ViDiS-ie ma pojawić się w 2016 r. Zgodnie z zaprezentowanymi kierunkami rozwoju spółki w roku 2015/2016 (zakończy się 30 czerwca 2016 r.) dystrybutor zamierza rozwijać także markę Avtek, wprowadzając do asortymentu nowe monitory interaktywne. Głównie dzięki markom własnym planowany jest rozwój eksportu. ViDiS deklaruje, że w aktualnym roku finansowym chce utrzymać się na pozycji lidera produktów interaktywnych w Polsce oraz produktów biurowych.

Prognoza wyników na rok 2015/2016, przedstawiona przez spółkę, zakłada wypracowanie 46 mln zł przychodów ze sprzedaży oraz 0,972 mln zł zysku netto. W III kw. br. (czyli w I kw. nowego roku finansowego) prognoza przychodów została zrealizowana w 21,46 proc., a zysku netto – w 20,19 proc. Jeśli chodzi o strukturę przychodów spółki, to w III kw. br. 43 proc. stanowiły uniwersalne materiały prezentacyjne, 32 proc. – prezentacyjne dla edukacji, a 19 proc. – produkty biurowe.