Toshiba przenosi serwis swoich produktów z firmy AC Serwis, należącej do stojącego u progu bankructwa Techmeksu, do pozostałych autoryzowanych punktów obsługi technicznej (AB Service, Comp Safe Support, PCF, REK Komputer).

– Kończy się proces przenoszenia wszystkich zleceń znajdujących się w AC Serwisie do innych sprawnie działających autoryzowanych partnerów – poinformował producent.

AC Serwis wstrzymał przyjmowanie urządzeń do naprawy do przyszłego tygodnia. Toshiba radzi resellerom korzystać z innych punktów swojej sieci obsługi technicznej. Zdaniem producenta zapełnią one lukę po AC Serwisie. Tym bardziej, że sieć serwisowa Toshiby została uzupełniona o warszawską firmą AB Service, z którą producent niedawno podpisał umowę. Do AB Service’u można przysyłać sprzęt z całej Polski. Producent szybko zareagował na problemy AC Serwisu. 

– Toshiba jako jeden z najbardziej liczących się producentów IT na świecie, nie może pozwolić sobie na współpracę z firmami, które narażają na szwank dobre imię naszego przedsiębiorstwa – uzasadniają przedstawiciele Toshiby decyzję o odebraniu zleceń AC Serwisowi. 

Inni producenci, których sprzęt naprawiała spółka Techmeksu, twierdzą, że zajmują się sprawą i wkrótce poinformują o efektach.