Małgorzata Marcinkowska została wiceprezesem wykonawczym Synerise, obejmując stanowisko Chief Customer Officer. Jej głównym zadaniem będzie definiowanie i wdrażanie procesów i rozwiązań wzmacniających relacje z klientami spółki. Jak wyjaśniono, ma inicjować i oceniać nowe rozwiązania i zmiany z perspektywy klienta. Na podstawie zebranych opinii, standardów branżowych i najlepszych praktyk przygotuje rekomendacje. Wraz z zespołem Synerise wdroży lub zmodyfikuje już istniejące rozwiązania w obszarze budowania pozytywnych doświadczeń klientów.

Utworzenie nowego stanowiska jest odpowiedzią na potrzeby największych firm, z którymi współpracuje Synerise – twierdzi spółka IT z sektora marketing technology. Według niej scenariusze działania i strategie, w których klient znajduje się w centrum zainteresowania firm, są wdrażane przez duże przedsiębiorstwa różnych branż.

Nowa dyrektor w Synerise przechodzi do firmy z Oriflame, gdzie w latach 2014 – 2019 odpowiadała za definiowanie i wdrażanie globalnej polityki dotyczącej analizy danych klientów, a także strategii, procesów, systemów i narzędzi CRM oraz digital marketingu. Należała do komitetu nadzorującego cyfrową transformację na większości rynków, na jakich działa Oriflame.

Małgorzata Marcinkowska ma ponad 15-letnie doświadczenie w branży telekomunikacyjnej, FMCG, IT oraz doradczej. Pracowała m.in. jako regionalna dyrektor marketingu w Citriksie. Była również związana z Polkomtelem i Orange. Zarządzała m.in. marketingiem, relacjami z klientami oraz rozwojem biznesu, zarówno w branżach B2B, jak i B2C.

– Rynek MarTech czeka konsolidacja. Już niebawem na szachownicy zostaną wyłącznie najmocniejsze figury. Mamy zaledwie kilka lat, by znaleźć się wśród nich – komentuje Jarosław Królewski, CEO Synerise.