Otwarto oferty w przetargu na dostawę telefonów komórkowych i tabletów, który organizuje Centrum Zasobów Cyberprzestrzeni Sił Zbrojnych. Przedmiotem zamówienia jest 4 tys. smartfonów 4 typów oraz 200 tabletów.

Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia w sumie 12 mln zł (12 059 626,44 zł brutto).


Zestawienie ofert złożonych w postępowaniu.

W części nr 1 – Zakup telefonów komórkowych (kwota na realizację 10 766 351,24 zł brutto):

W części nr 2 – Zakup tabletów (kwota na realizację: 1 293 275,20 zł brutto):

Kryteria wyboru w cz. 1 to cena (60) i parametry jakościowe oferowanych telefonów (40), jak data premiery, pamięć, ppi.

Kryteria wyboru w cz. 2 to cena (60) i pula urządzeń dodatkowych – telefonów w cenie 0,10 zł netto (40).

Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie do 8 tygodni od zawarcia umowy, dostarczając sprzęt do magazynu CZCSZ w Warszawie.

Jakie smartfony i tablety dostaną żołnierze

Centrum Zasobów Cyberprzestrzeni Sił Zbrojnych zamawia 4 tys. smartfonów. W tym 600 szt. to co najmniej 4-calowe (540 x 960 px) modele z Androidem, 2,3 tys. szt. min. 5,2-calowe (1920 x 1080 px) smartfony z Androidem, 1 tys. szt. 5,8-calowe (2300 x 1440 px) smartfony z Androidem, 40 szt. 5,5-calowych iPhone’ów (2532 x 1170 px) z CPU A15. Z tym że wojsko wymaga kilku propozycji modeli różnych typów.

Telefon ma mieć zapewnione wsparcie analogiczne lub równoważne, jak w zastosowaniu rozwiązań typu Zero Touch Configuration czyli Knox Mobile Enrollment dla platformy Samsung, lub Zero Touch Deployment dla platformy bazującej na SO Android.

Co do 200 tabletów, to armia potrzebuje iPadów z ekranem min. Full HD, o przekątnej od 8 do 8,5 cala.

2 lata gwarancji na sprzęt

Wykonawca ma udzielić gwarancji na telefony komórkowe i tablety – minimum 24 miesiące, akcesoria – minimum 12 miesięcy, baterie – minimum 6 miesięcy.

Maksymalny czas odebrania do naprawy uszkodzonego urządzenia to 5 dni roboczych, a czas naprawy – do 30 dni kalendarzowych.