Nuvias dystrybutorem polskiej marki
Umowa obejmuje kilka krajów.
Dzięki kontraktowi Passus liczy na znaczny wzrost sprzedaży własnych produktów i rozwój na dojrzałych rynkach europejskich.
Passus – polski producent i integrator – zawarł umowę dystrybucyjną z Nuviasem, obejmującą markę Sycope.
Europejski dystrybutor informuje, że przejął sprzedaż rozwiązań firmy w regionie DACH (Niemcy, Austria, Szwajcaria), w Rumunii, a także na polskim rynku. Taki zasięg to ma być „pierwszy krok”. Sycope obejmuje m.in. rozwiązania Passusa do monitorowania wydajności sieci i aplikacji, bezpieczeństwo IT i in. Można z nich korzystać zarówno on-premise jak i w chmurze.
W styczniu br. Passus informował o umowie z Nuvias Deutschland. Liczy na ekspansję na dojrzałych rynkach dzięki współpracy z Nuviasem, który ma 5 tys. partnerów w 20 krajach w Europie.
W 2020 r. Passus osiągnął rekordowe 36,6 mln zł przychodów, o ponad 1,1 mln zł więcej niż w 2019 r. Zysk netto wyniósł 1,3 mln zł wobec 803 tys. zł w 2019 r.
Podobne aktualności
66 mln zł przychodów z usług integracyjnych Passusa
Wzrosła sprzedaż spółki w 2023 r., a największy skok odnotowano w chmurze. Spadł natomiast zysk.
Integrator konsoliduje grupę i przejmuje spółkę zależną
Passus połączył się ze swoją spółką zależną Wisenet. Sąd dokonał odpowiedniego wpisu do KRS.