Platynowy serwis Kingstona
Kingston Technology uruchomił nowy program serwisowy dla przedsiębiorstw - Platinum Service

Kingston Technology uruchomił nowy program serwisowy dla przedsiębiorstw – Platinum Service. Nowy program gwarantuje bezpłatną wymianę modułu pamięci w miejscu pracy klienta oraz zwrot kosztów instalacji i konserwacji. Wsparcie techniczne dostępne jest w systemie ciągłym, tzn. przez całą dobę, siedem dni w tygodniu.
Kingston Technology
www.kingston-technology.com
Podobne aktualności
Dystrybutorzy w Polsce zwiększyli sprzedaż cyberbezpieczeństwa
„Przepisy wyznaczają ton, ale to inwestycje za pośrednictwem kanału sprzedaży napędzają wyniki” - twierdzi dyrektor.
Inwestor chce odwołania szefa HPE
Partnerzy pozytywnie oceniają CEO Antonio Neriego. Sugerują, by inwestor nie ignorował dokonań firmy.
Spadek sprzedaży routerów
Pod koniec roku więcej kupowały przedsiębiorstwa. Dostawcy usług pokazali spadki.