Pierwszy sklep taniej sieci Vobisu
W Szczecinie otwarto pierwszy sklep stacjonarny pod szyldem HIT.pl, internetowego outletu Vobisu. Dystrybutor zapowiada uruchomienie kolejnych placówek, rabaty mają sięgać 50 procent.
Sklep HIT.PL rozpoczął działalność w Centrum Handlowym Turzyn. Tak jak internetowy outlet pod tą samą marką (otwarty jesienią ub. roku), oferuje m.in. notebooki, desktopy, drukarki, monitory, oprogramowanie, nawigacje GPS, aparaty cyfrowe, kamery i akcesoria. W asortymencie są prawie takie same marki jak w salonach Vobisu i e-sklepie Vobis.pl. Różnią się ceną, znacznie niższą (według dystrybutora nawet 50 proc. taniej niż na rynku), ponieważ do HIT.PL trafiają przede wszystkim końcówki serii, ostatnie sztuki albo modele, których ceny można obniżyć, ze względu na debiut kolejnej generacji sprzętu. Uwagę klientów mają przyciągać wybrane pozycje, tytułowe hity. Vobis planuje uruchomienie kolejnych stacjonarnych sklepów HIT.PL, na początek w innych dużych polskich miastach.
– W sklepie internetowym HIT.pl odnotowujemy ostatnio 420 tysięcy odsłon miesięcznie, co pokazuje potencjał naszego nowego kanału sprzedaży – mówi Michał Sybis, kierownik działu e-commerce w Vobisie – Oprócz produktów wyprzedażowych i końcówek serii, w ofercie można znaleźć ok. 8 tys. towarów, nieobecnych w sklepach Vobisu. Wszystkie wyróżniają się atrakcyjną ceną.
Poniżej znajdują się wybrane pozycje z oferty przygotowanej na otwarcie nowego sklepu (ceny rynkowe i rabaty według HIT.pl):
Sprzęt/model |
cena rynkowa |
cena HIT |
RABAT |
Notebook Acer AS5741G |
2199 |
1499 |
-32% |
Notebook |
1299 |
||
Netbook |
1239 |
799 |
-36% |
Notebook Acer AS5741G |
2199 |
1499 |
-32% |
Becker Traffic |
709 |
399 |
-44% |
Aparat |
999 |
499 |
-50% |
Urządzenie |
349 |
149 |
-57% |
Aparat cyfrowy |
1699 |
799 |
-53% |
Monitor |
399 |
299 |
-25% |
Jak zapewnił Michał Sybis, e-sklep HIT.pl jest wzbogacany o nowe funkcjonalności,
dodano np. bardziej zawansowaną wyszukiwarkę i LiveChat do kontaktu z
obsługą. Niedługo towar będzie można odbierać we wszystkich salonach
Vobisu.
Podobne aktualności
77 proc. konsumentów czeka z zakupami na promocje Black Week
45 proc. zamierza kupować produkty z kategorii elektroniki w okresie promocji.